Re: polaczenie dwoch komputerow

Autor: marcini <marcini_at_simplusnet.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 22:29:48 MET DST

Moim zdaniem najtaniej i najszybciej bedzie przez kabel sieciowy. Nawet
gdyby kupic dodatkowa karte sieciowa do PC-ta to i tak bedzie taniej niz
takie kable USB. A transfery nieporownywalne.

Użytkownik "gburek" <zebra@zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze> napisał w
wiadomości news:desrm8$7j0$1@atlantis.news.tpi.pl...