Re: czy wystarczy zasilacz 350m W?

Autor: Marek <ANTYSPAMmarek_g_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 22:06:44 MET DST

pisałem z naciskiem na tzw....

> Ten twój też jest składakiem od momentu, gdy przełożysz bebechy do nowej
> obudowy.....
Ja będę jedynie te bebechy przepakowywał. Właścicielem nie jestem... Nie
wiem, jakie komputery teraz składa optimus, ale jakoś nie mam specjalnego
sentymentu do tego sprzętu. Mają zaplecze, więc teroetycznie powinni
wypracowac konfiguracje, które powinny być wydajne, stabilne itp... Ale jak
jest - nie wiem. Genertalnie uważam, że nie ma jak składak własnej
produkcji. A całe zamieszanie z CE tylko wycięło z rynku małe, ale często
bardzo profesjonalne firmy które produkowały dobry sprzęt. Nie mogły sobie
pozwolić na błędy- bo ginęły. W firmie kolegi stał "markowy" komputer
dużego producenta. Klient mógł zawsze porównać ze "składakiem" kolegi ;))

Do pracy kupowałem sprzęt w takiej małej firmie. Zero problemów, sprzęt
stabilny, szybki. Teraz jestem skazany na _tzw_ "markowe" (CE). Jak ten
brak konkurencji się odbije na jakości- nietrudno przewidzieć.

--
Marek