Re: Awaryjny flasch karty

Autor: ZBERY <zbery_at_aster.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 19:27:22 MET DST

Użytkownik "ahpuch" <ahpuch.wytnijto@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:deveik$71n$1@news.onet.pl...
> [...]
Niestety po włożeniu karty agp karta na płycie zostaje automatycznie
wyłączona , Karta podpięta jest pod agp
ta zintegrowana. Musisz mieć karte pci najlepiej nie ati na PCI. Ja mam
matroxa go niczym oprucz specjalnego softu do niego nieda się sfleszować
przez przypadek , nie muwie o ludziach którzy chcca to zrobić.