Nagrywarka LiteOn LDW-411S się na mnie obraziła

Autor: Bilbo Bagins <bilbo_bagins_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 18:09:38 MET DST

A raczej na moje płytki.
Pewnego dnia (jakiś miesiąc temu) po prostu przestała przyjmować
czyste płytki DVD+R.
Diabli mnie już biorą bo jednak od czasu do czasu je łyka, ale nie mogę
się dopatrzyć żadnej prawidłowości.

Konkretnie problem wygląda tak:
Nagrywarka odczytuje wszystkie płytki z zawartością - bez zarzutu.
Tylko przestała przyjmować czyste płytki DVD+R, gdy chcę nagrać coś nowego.
Twierdzi, że nie ma w napędzie żadnej płytki.
DVR+RW i DVD-RW działają bez zarzutu. Nie miałem czystych płytek
DVD-R więc nie sprawdzałem.
Wczoraj jednak spróbowałem po raz kolejny i łyknęła Verbatima DVD+R 8x
oraz esperanzę DVD+R 4x. Nagrałem trzy płytki, a dzisiaj znowu kiszka.

O co w tym wszystkim chodzi ???
Ludzie ratunku bo się psychicznie wykończe przy tym złomie.

Bilbo