Re: Chieftec GPS vs HPC

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 17:38:07 MET DST

Teo napisał(a):

> Całą sprawa z "lepszością" Chiefteca opierała się na tym, że jeśli
> padnie zasilacz to nie pali sprzętu (jak Codebomba), a tu klops.
> Zasilacz 3x droższy i sprzęt też pali.

        Po raz kolejny przypominam że Codegeny palą się prawie zawsze solo.
Połowę konfigu ciągną za to za sobą niektóre L&C oraz Megabajty.

PS:
Nie mam żadnego Codegena, przez kilka lat miałem i nie sprawiał żadnych
problemów - teraz służy kumplowi w warunkach zasilania gdzie bez UPSa
powinin był już dawno paść [żarówki przygasają i rozbłyskują co kilka
minut jak choinka]. Zwracałem mu na to uwagę kilka razy - chce
reyzykować - jego sprawa - swojego UPSa mu nie odstąpię.

--
MB