Re: Chieftec GPS vs HPC

Autor: Piotr Michałek <trisenk_at_e-post.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 16:05:09 MET DST

Dnia Mon, 29 Aug 2005 12:39:53 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

> Mam obecnie Chieftec HPC-360-302-DF 360W
> ale na A64 3000+ (vinice), 2x512 MB, GF6800 @16,6
> HDD 160GB i DVD-RW plus pare wiatrakow moze byc malo.
> Szczegolnie jak podkrece calosc to moze brakowac mocy, rozgladam sie za
> czym nowym.
> Widze ze Chieftec ma dwa modele zasilaczy GPS i HPC. Czym one sie
> roznia (poza iloscia i rozmiarem wiatrakow) ?
>
> Daniel

Nie powinno brakowac mocy. U mnie Chieftec ATX-1136H 360W, ktory jest
troszke slabszy od HPC-360-302-DF, zasila bez problemu:
A64 3400+ - 2,4GHz
1x1024MB RAM
2xHDD
GF6800 @16,6
DVD-RW

Nawet po podkreceniu k.graf. i procka i podpieciu na probe jeszcze 2 dyskow
twardych, napiecia byly stabilne (mierzylem miernikiem), a komp ani razu
sie nie zawiesil.

Czyli nie wydawaj niepotrzebnie pieniedzy :) Poza tym nawet jesli jakims
cudem zasilka by nie wyrabiala, to po prostu sie wylaczy - Chieftec to nie
Codegen, nie spali calego kompa ze soba.

--
Pozdrawiam
Piotr Michałek