połączenie kompa z telefonem (mot 722i) przez kabel USB - Problem

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 21:30:36 MET DST

Witam!!!

Pytałem juz ludzi na pl.misc.telefonia.gms ale ni uzyskałem odpowiedzi, więc
postanowiłem spróbować z drugiej strony i napisać tutaj. ;) Problem dotyczy
połączenia telefonu mojej siostry (Motorola 722i) z komputerem przez kabel.
Poniżej wklejam tekst posta, którego wysyłałem na wspomnianą wyżej listę,
mam nadzieję, że tym razem znajdzie się ktoś, kto będzie w stanie mi pomóc.
Przepraszam za drobny OT, ale w końcu to też kwestia sprzętowa. ;)

Mam spory problem z podłączeniem tego telefonu do komputera po kablu USB.
Początkowo myślałem, że to wina mocno zjechanego Windowsa 98 na komputerze
siostry, ale dzisiaj zrobiłem przeinstalkę na WinXP i problem się powtarza.
Robię wszystko według instrukcji z www.gsm2pc.pl instaluję sterowniki
ściągnięte z tej strony i nic. Po zainstalowaniu sterowników i restarcie w
menedżerze urządzeń powinien pojawić się dodatkowy port COM (wirtualny, na
tym USB) ale nic się nie pojawia! Po podłączeniu telefonu do komputera
wspomnianym kablem Windows znajduje nowe urządzenie "Motorola USB Modem" i
instaluje do sterowniki, ale brak tego "Proffic USB-to serial Comm port", o
którym mowa w opisie na www.gsm2.pl.pl przez co nie mogę skonfigurować sobie
oprogramowania do transferu danych między telefonem a komputerem, które
wymaga podania w settingsach numeru tego właśnie portu... Powyższą stronę
polecił sprzedawca, u którego kupiliśmy kabel.

Pozdrawiam!!!

Atlantis