Re: Co trzeba zakupić by WiFi śmigało???

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 17:39:42 MET DST

Słynny grzebolog *Filippo* podał dziwną wiadomość datowaną na 28 sierpień (
niedziela) o godz. 16:41, o treści :

[...]
> dziękuje za pomoc.
> Pozdrawiam
> Filippo

Po pierwsze nie załączaj plików do posta, ta grupa nie do tego służy.
Ad rem. W laptopie przy wyborze konkretnego modelu sprawdź czy masz kartę
WI-FI, najlepiej by pracowała w standardzie 802.11b/g. W zasadzie wszystkie
obecnie sprowadzane i instalowane karty WI-FI pracują w tym standardzie,
ale lepiej zawsze sprawdzić. To ze strony laptopa.
Teraz strona sieci.
Łączność zapewni Ci jakikolwiek Access Point, również musi pracować w tym
samym standardzie co i karta w laptopie.
Reszta już zależna od konfiguracji łącza jakie bedziesz miał w przyszłości.
Najprościej byłoby gdyby przyszłościowa sieć przypisywała Ci IP dynamicznie
bo wtedy nie musisz się o nic martwić, wystarczy tylko raz skonfigurować
połączenie i reszta jest robiona automagicznie.
Ze swojej strony polecam Access Piont D-linka, sam używam DWL-2000AP+ i
jeśli nie ma między laptopem a D-linkiem zbyt dużych przeszkód to potrafi
pracować z szybkością 54 Mbps.
Karta w laptopie to już będzie wbudowana, natomiast ja za mojego D-linka
płaciłem 278 złotych.

--
     ..::WISKOLER::..
-Jesteś Puchatku?