Re: LCD IBM L191P co to za matryca?

Autor: Metaflex <metaflex_at_USUNTOo2.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 17:39:14 MET DST

Użytkownik "Gupik" napisał news:des8sc$97f$1@inews.gazeta.pl...

> mam pytanko, czy możec mi napisać jak ci sprawuje się ten monitor w
> różnych zastosowaniach ?? za info, Dzięki.

mam go od wczorajszego wieczora i zbyt wiele sie nie bawilem , jednak jest
spora roznica miedzy moim 3letnim LG 1710B np w filmie DVD obraz zyletka to
chyba przez ta czern :) no i ten kontrast 1000:1
w windzie tak jakby jasniej swiecil , w grach nie wiem bo nic jeszcze nie
odpalalem

--
pozdr...
Metaflex