blad przy bootowaniu

Autor: soomal <soomal_at_o2.pl.XXX>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 09:26:10 MET DST

Nie bylo mnie dzisiaj w domu, wlasnie wrocilem. Wlaczylem kompa i poszedlem
zrobic kolacje. Gdy wrocilem zobaczylem czarno-bialy ekran na ktorym bylo
napisane cos o Novell NetWare, bledzie bootowaniai RPL-ROMach co zdziwilo
mnie niesamowicie (uzywam WinXP). Zrestartowalem kompa i windows zabootowal
sie normalnie.
O co chodzi? Co sie moglo stac, ze mialem taki blad, i czemu novell?

Zauwazylem tez, ze ktos umyl mi monitor. Kurcze, matka mogla mi jakiegos
novella zainstalowac?;)

--
[SOOMAL] The pen is mightier than sword, [Raaka]
cause pen gives the word sending swords to war.*