resetuje się komputer

Autor: Darek <ddniemiec_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 11:29:16 MET DST

Witam

Od 3 - tygodni resetuje mi się komputer. Reset zazwyczaj ma miejsce podczas
korzystania z przeglądarki (firefox 1.6 .. takie są moje spostrzeżenia).

- Temperatury są w normie
- przeprowadziłem testy podzespołów (nic nie znalazło)
- przeskanowałem kompa za pomocą 2-skanerów antywirusowych (nic nie
znalazło)

Podaję najważniejsze parametry sprzętowe komputera :

athlon XP 2500+ (niepodkręcony temperatura 50 stopni)
pamięć: 1024 mb
zasilacz: Chieftec 360 W
płyta: Gigabyte GA-7s748

Jaśli ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać ... proszę o pomoc
:-)
Pozdr.
Darek.