Przypadkowe zwarcie - jakie skutki?

Autor: pechowiec <no_mail_at_no.no>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 10:30:51 MET DST

Witam

    Popełniłem poważny błąd.Podczas pracy komputera wyciągnąłem wtyczke
zasilającą FDD i przypadkowo zwarłem z obudową.Komputer się wyłączył ale
po chwili mogłem go uruchomić ponownie i załadować system.Na tej samej
lini zasilającej był podłączony również HDD.

Jednak teraz podczas instalacji XP,pojawia się "błąd kopiowania pliku".
Google podpowiedziało - uszkodzenie pamięci.

Jakie elementy mogły ulec jeszcze uszkodzeniu?
Może ktoś miał podobną przygode i może podzielić się doświadczeniem?

Pozdrawiam
Pechowiec