Re: Kamera internetowa do ~100 zlotych

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 23:19:15 MET DST

Użytkownik Krzysiek <sirwieprz@WYTNIJ_TO_I_ZAMIEN_spam3_NA_tlen.spam3.pl>
napisał w wiadomości <news:denuhj$i6f$1@nemesis.news.tpi.pl>
> Czym moge sie kierowac?

Kamera powinna miec matryce CCD, nie CMOS... Te ostatnie zapewniaja w
webcamach o wiele gorsza jakosc obrazu.

> Nie tracac przy tym na jakosci (np. z rozdzielczosci 640x480 do, powiedzmy
> chociaz 1024x768)?

Wogole nie warto tego robic - nie dodasz tym samym zadnych szczegolow do
zdjecia.

> A jaki to mniej - wiecej wydatek? Nie moglem znalezc jej w zadnym ze
> znanych mi sklepow internetowych, a z google tez nie za bardzo mi to
> wyszlo. No i dlaczego polecasz akurat ten model? :)

Bo sam posiadam 740K (840K to "elektronicznie" to samo) i stosuje ja do
astrofotografii. Szczegoly - na mojej stronie :) Niestety kamery Philipsa
sa dosc trudnodostepne na naszym rynku...
Logitech QC Pro 4000 ma ta sama matryce CCD i powinien byc rownie dobry:
Niestety sa to dosc drogie kamery... Nie wiem, czy jest jakis sensowny
model oparty na CCD w tej cenie...

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber