[notebook] centrino czy sempron ?

Autor: Tomek Gruca <tomek_at_logika.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 18:32:38 MET DST

witam,
stoje przed kupnem notebooka, z wielu propozycji najbardziej mi odpowiada
HP. Niedawno zauwazylem calkiem atakcyje wersje z AMD i mam pytania:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19721 sempron
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17192 centrino

1) Co jest jest wydajniejsze centrino 1,6 czy sempron 1,8 GHz ?
2) Jak procki trzymaja baterie (pisza 3,5h dla sempron+ATI oraz 4,5h dla
centrino, co jest dla mnie zaskakujaco dobrym wynikiem w przypadku semprona)
? W sumie to prosilbym tutaj o jakies ogolne porownanie celerona M,
centrino, semprona i turiona..

--
Tomek