Re: Jaka drukarka????

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 19:41:11 MET DST

Polar wrote:

> ciekawa teoria na temat tuszy i chipów - żekłbym że wręcz spiskowa :))

To nie jest żadna teoria, to są fakty. Jakbyś rozebrał chociaż jeden
pojemnik, wiedziałbyś o tym. Na zresetowanych "pustych" pojemnikach
wydrukowałem sporo zdjęć. Z żadną drukarką nie miałem problemu.

> aż dziwne że żaden sąd jeszcze nie zaatakował Epsona... dziwne - nie
> uważasz? :)

Nigdzie nie stwierdziłem, że takie praktyki nadają się do sądu.
Osobiście uważam, że Epson może sobie robić co chce, tak długo jak
klient ma świadomość co kupuje. W życiu nie kupiłem oryginalnego tuszu
i nie zamierzam. Są one po prostu za drogie i w przypadku drukarek
Epsona, sporo sie marnuje. Gdyby były 2,3 razy tańsze, pewnie bym je
kupował (ze względu na lepszą jakość, lubie drukować zdjęcia), ale w
tej chwili to kompletnie nieopłacalne.

Krytykujesz Canona za chipowanie kartridża, Epson robi to już dawno.
Mówisz, że Epson ma tanie tusze, Canon ma tańsze (wystarczy wejść na
Allegro, pojemności są podobne). Twoje argumenty nie są zbyt
przekonujące.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl