Re: odblokowanie potoków w 6800le...jak to właściwie jest???

Autor: Byru <byru_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 11:41:26 MET DST

> właśnie chcę nabyć taki egzemplarz... i mam kilka pyt:)
> - czy masz gwarancję na modowalność?
tak, kupilem modowalny egzemplarz

> - jaka jest podatność na podkręcanie - podobno, po modzie spada...
wg mnie to ze spada to wymysl, podkreca sie swietnie i tak samo jak przy
zablokowanych jednostkach

> - możesz spr jaki jest czas dostępu pamięci
2,2ns, hynixy (sa tez dostepne wersje 2.8ns)

> - czy firmowe chłodzenie to wyjec?:)
tak, polecam od razu zakup zalmana vf700cu - temp spada o ponad 10C i cisza
przy tym

> - kupowałeś w sklepie, czy na allegro?
sklep. Sporo sklepow dzisiaj oferuje wybierane karty za dodatkowa oplata.

Polecam przejrzec/przeczytac ten topic na forum tweak.pl w celu
zaznajomienia sie z karta asusa, problemami, rozwiazaniemi, uwagami i
opiniami i wogole :D
http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=105213

Byru