Re: wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Kwasiek <kwasiek_at_no.spam.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 23:12:16 MET DST

Sander napisał(a):

> Nic tym nie poprawi, możliwość spalenia kompa pozostanie bez zmian.

Potwierdzam USB + Codegen to wspaniała kombinacja polecam naiwnym i głupim
:)
cus takiego mam albo miałam w pracy i teraz się modle żeby dysk ocalał
reszta niech idzie z tym szjsowatym zasilaczem w cholere....
teraz będzie chieftec a ja będe spać spokojnie :)TEC
a ta mądrala Sander będzie sie ze mną modlic o całośc dysku ;)))

--
Kasia