Re: Problem :(

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 17:42:57 MET DST

..:: Meelosh ::..:

> laduje sie poczatkowa strona stratowa windy XP i sie zatrzymuje :((
> Dalej nie chce isc :( Czyli dysk moj wynika ze jest OK.

ciekawi mnie jak dedukowales ze do tego doszedles.
twoj wniosek bylby sluszny, gdybys swoj dysk podlaczyl u kolegi i u niego
poprawnie zainstalowalby sie system.

> Czy to moze byc problem plyty glownej ? Czy moze jednak procek wciaz ma
> slabe chlodzenie ? Czy umial by ktos mi pomoc w tej kwestii ? :( Bardzo
> prosze o jakies opinie na ten temat... :(

- sprawdz pamieci - memtest lub cos podobnego.
- sprawdz swoj dysk u kolegi.
- sprawdz swoj kabel ide u kolegi.
- sprawdz zasilanie dysku.
- jesli i dysk i kabel dzialaja, to chyba pozostaje kanal ide na pl.
glownej - mozesz sprobowac podpiac dysk do drugiego kanalu.
- ewentualnosc z grzejacym sie procesorem sprawdz dotykajac do radiatora
przy procesorze palcem. [o ile radiator jest prawidlowo zalozony]
- mozliwosc uszkodzonego procesora sprawdz na pewnej pl. glownej.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org