Re: pamięci RAM firmy Kingmax?

Autor: Ingarden <lesnik_USUN__at_o2.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 16:26:40 MET DST

> Jak najbardziej pozytywne - dobra jakość i cena. Niezłe do podkręcania.

No to chyba zle trafilem. Moje Kingmaxy zachowuja sie dziwnie. Najpierw
GM wywalil bledy w dualu (nic nie ruszane - 200Mhz, 2.6V). Po wyjeciu
kostek i wlozeniu ponownie nigdy sie to juz nie powtorzylo - przechodzi
gladko wszystkie testy.

Jezeli chodzi o OC:
Jak moduly pracowaly w dualu, to nie krecily sie jakos rewelacyjnie.
210-220Mhz (HTx3, 2.8V) to bylo wszystko. Teraz testuje poszczegolne
moduly, bo mam mozliwosc wymienienia (wiec szukam tego gorszego). Przed
chwila GM wywalil bledy przy 230Mhz dla pierwszego z nich :/

Niedlugo bede wymienial moduly (moge wybrac sobie z duzej puli). Jest
jakas zasada przy dobieraniu Kingmaxow? Da sie jakos poznac jak daleko
byly od siebie "na tasmie"? Sa jakies gorsze / lepsze serie?

--
le