Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 14:23:31 MET DST

W dniu Wed, 24 Aug 2005 14:17:02 +0200, osoba określana zwykle jako
Ty-grysek pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Nie pilśniowej - meblowej. Taka, z jakiej są zazwyczaj zrobione meble,
>biurka itp (18mm grubości). Trochę mebli już wykonałem, mam pewną wprawę w
>"struganiu" i skręcaniu takich płyt.

Nie znam tego określenia. Z czego to jest. Lite drewno, czy jakieś
klejone wióry?

>Sprzęt, jak już pisałem, jest sam w sobie stosunkowo cichy. Dysk (nowy
>Samsung) - czy trzymany w ręce, czy przykręcony do obudowy - hałasuje
>jednakowo (ale i tak jest cichszy niż Seagate-y, WD itp).

No to się zdecyduj czy jest już stosunkowo cichy, czy nie ;-)

>Serwer internetowy + router.

Co to jest "serwer internetowy"? Masz tam jakieś httpd na zewnątrz
wystawione, smtp? Takie usługi?

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Stale do przodu
|  Kruk@epsilon.eu.org   |