Re: MC-AV2000 5.1_ konfiguracja_problem

Autor: PSYLO <psylo.to.wycinamy_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 19:59:04 MET DST

xuy napisał(a):
> Mam problem z konfiguracją "wspaniałych" głośników Modecoma.

Te głośniki to szczerze mówiąc kupa gów**, pisałem już o tym pare razy...

> Problem polega na tym że w głośniu centralnym oraz niekiedy w tylnich
> słychać "trzeszczenie", "dziwne zgrzyty" itd. Próbowałem je zgrać z
> sb16bit + stery kx oraz sb, sb24bit + stery sb.

W moich były ogromne szumy, trzeszczenia itd, jednak to podobno
"normalne". Sprzedałem i tej firmie podziękowałem, przynajmniej w
zakresie sprzętu audio.
Niestety, wzmacniacze i ogólnie elektronika w tych zestawach to jeden
wielki szrot...

--
Psylo