Dobry dysk z NCQ

Autor: ahpuch <ahpuch[wytnijnawias>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 17:01:05 MET DST

Witam,
Wiem, ze temat juz byl, ale nie moge sie doczytac na stronie WD...
Wyglada na to, ze tylko serwerowe dyski tej firmy maja NCQ. W
przyszlosci pewnie bede wymienial plyte glowna na jakas z SATA2 i
chcialbym zainwestowac w dysk z ta technologia.

Do Samsunga mam uraz, Maxtor podobno teraz robi gowniane napedy. Moje
Seagate po 1,5 roku zwolnily, zaczely stukac a SMART ostrzega mnie o
awarii w najblizszym czasie. Co mozna kupic?

--
pozdr