Re: Pamięć do drukarek HP

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 13:47:23 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):

> AFAIR niczego się nie przystosowywało - warunkiem działania takiego SIMMa
> było to, żeby był FPM i nie EDO.

Witam!
To po jaką cholerę lutowałem zworki w kilkudziesięciu SIMach? :-)
Niestety, bez lutowania drukarka (HP LaserJet 6P) ich nie widziała!
Procedura postępowania została opisana w CHIP-ie nr 1/2005. Także ten
artykuł jest na stronie www miesięcznika CHIP.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl