Re: R9550+brak koloru na wyjsciu TV

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 11:49:50 MET DST

Użytkownik "m4tti" <matti_@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:dedh66$m7b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> sprawdzilem wszystkie kombinacje z systemem pal...poza tym mozna tylko
> przy trybie teartalnym dwie opcje zmienic..oczywiscie bez skutku...

Widocznie masz monitor i TV w jednej rozdzielczości. Tam gdzie włącza
się monitor i wyłącza przełącz na to drugie z kwadracikami. Obecnie nie
mam karty Ati ale doskonale pamiętam. Albo zrób zrzut ekranu i wrzuć na
net, albo wyślij do mnie z wszystkimi zakładkami w ustawieniach
zaawansowanych.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!