Re: mp3 - znaczniki wewnatrz pliku

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 11:24:11 MET DST

Dnia 22.8.2005, rs napisał(a):

> interesuje mnie czy istnieje programowy, a jeszcze lepiej hardwareowy
> odtwarzacz mp3, ktorym mozna robic znaczniki w pliku mp3?
> np. slucham sobie jakiegos, dlugiego, wczesniej nagranego wykladu czy
> interview i chcialbym poskakac z miejsca do miejsca. porownac
> fragmenty wypowiedzi ze soba. itp.
> z gory dzieki za odpowiedz. <rs>

Software'owych znam kilka, ale to NTG - zapytaj na odpowiedniej.
Za to nie spotkałem jeszcze żadnego hardware'owego playera, który by to
potrafił odtworzyć co dopiero zaznaczyć - no ale nie testowałem wszystkiego
na rynku. ;D W przypadku takiego playera rozwiązaniem może się okazać
pocięcie mp3 na kilka mniejszych na podstawie znaczników.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559