Re: Serwer dell

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 07:45:21 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:de4cfk.j4.0@poczta.onet.pl...
> "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message
>
> Nie bardzo rozumiem... ten kontroler to karta PCI, tak ?
> Jeśli tak, to przecież dostaje zasilanie przez złącze PCI.

Ale chcę podłączyć HDD i do niego potrzebne mi zasilanie, producent
szybciutko odpowiedzial:
Zasilanie mozna pobrac z backplane dyskow SCSI, za pomoca specjalnego
kabla Y
P/N G2536 ASSY,CBL,PWR,PBAY,2DROP,PE2800 Media Bay Power Cable (Y-Cable)
uzywanego powszechnie do podlaczenia napedow tasmowych w tym serwerze.
Kabel dostepny jest tylko droga serwisowa przez firme CSS.
www.css.pl tel. +22 519 0999

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!