Re: wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 23:49:48 MET DST

> Codegen 350W który to ma 250W ... ?
skąd się tacy ludzie biorą ?? A gdzie tam pisze że ja mówie o Codegenie 350
??
Ma czy nie ma te 350 W to kiedyś Action ładował 99 % obudów z Codegenami
więc napewno jakiś procent się psuje. Teraz sprzedają iboxy z Megabajtami
czy innym gównem.
Każdy normalny wie że zasilacz to dobra inwestycja, ale mnie nie stać na 350
W za 200 zł, wole kupić 500 W za 120-150 zł. Problemów z zasilaniem nigdy
nie miałem i uważam że w większości nieszczęsliwych wypadków z zasilaczami
wine ponosi instalacja elektryczna. U mnie "faza" jest mocna i nigdy nic nie
siadło. Oby tak dalej :)