Re: Asrock P4V88 i Ram - problem

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 19:51:04 MET DST

> Witam
> W piątek kupiłem sobie wymienioną w temacie płytę i podłączyłem do tego

Teoretycznie może to być cokolwiek - grafika, zasilacz, procesor lub płyta.
W praktyce podejrzenia odsunąłbym od grafiki, nie spotkałem się z
przypadkiem aby w taki sposób wpływała na pracę komputera (aczkolwiek
podejrzewam że w szczególnych przypadkach jest to możliwe, tak samo jak w
przypadku kart PCI).

Najbardziej obstawiałbym ten "zasilacz 400W". Czy to jest coś przyzwoitego?