Re: ABIT NF7-S czy AN7

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 18:01:20 MET DST

Dnia Sun, 21 Aug 2005 14:49:08 +0200, Bob napisał(a):

> Jak czytam takie odpowiedzi to się zastanawiam po jaka cholerę istnieja
> grupy newsowe...

a no istnieją one po to aby doradzić/pomóc użytkownikom, którzy mają
problem ze swoim sprzętem lub chcą zapytać o radę w stylu "co kupić".
Informacje tekie z pewnością nie są dostępne na stronach producentów
sprzetu. Jeżeli chodzi o porównanie abita NF7 z AN7, to takie informacje
można uzyskac _bez problemu_ samemu w bardzo krótkim czasie i bez żadnego
wysiłku. Zasada jest taka - masz problem i nie umiesz sobie z nim poradzić
i chociaż przez godzinkę sam próbowałeś znaleźć odpowiedź - jeśli tak to
walisz na grupę. Leniom mówię stanowcze nie. Za chwilę dojdzie do tego, że
na grupce zostaną zadane pytania w stulu ile MHz ma Venice 3000+ bo "po
jaka cholerę istnieja grupy newsowe..." - ja jestem leń śmierdzący i nie
chce mi się 5 minut poszukać odpowiedzi więc niech inni za mnie taką
informację znajdą.

> Czy wiedza że źródła - producenta - jest tozsama z wiedza
> użytkowników posiadających dany sprzęt i organoleptycznie poznających jego
> wady??

pytanie było takie: czym się różnią te płyty. W pytaniu nie było niczego o
wadach i zaletach tylko chodziło o różnice między płytkami. Na stronie
abita takie info się znajdzie bez problemu.

> To trochę tak jak ktoś pytając o drogę usłyszałby: "szukajcie a
> znajdziecie".

absolutnie się z tym nie zgadzam, bo to jest coś w stylu - wiem gdzie chcę
iść, mam mapę, umiem z niej skorzystać, ale nie chce mi się na mapkę
patrzeć, więc zaraz znajdę kogoś kto odwali za mnie całą robotę.

> Ze swojej strony mam NF-7S i w zasadzie nie mogę tej płycie niczego
> zażucić.
  ^^^^^^^^
słownik - bo kłuje w oczy

> Nie mam porównania do AN7.

i wielu ludzi też takiego porównania nie ma, bo nie sądzę aby w Polsce było
wielu użytkowników mających jednocześnie NF7-s i AN7 (na stałe, bo jak
złożę kompa na AN7, to niekoniecznie poznam jej wady i zalety, bo po dwóch
godzinkach komp jest u klienta). Co wtedy? Idzie się na stronkę abita i się
porównuje obie płytki i się widzi dlaczego AN7 jest płytą droższą (ale
niekoniecznie lepszą)

> Pozdrowienia

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam