Re: naklejka microsoftu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 17:06:07 MET DST

Użytkownik "Big Jack" <mtr_ulnv@hzcwo.fdfyez.aw> napisał w wiadomości
news:de99rk$2mo0$1@news.mm.pl...
> W wiadomości: news:de7u34$k18$1@atlantis.news.tpi.pl

> Chodziło mi o to, że można tą naklejkę włożyć do jakiejś obwoluty
> lub czegoś w tym rodzaju i nakleić na czym tylko sobie M$ zażyczy
> i ustrzec się tym problemów na przyszłość :P

W moim EULA.txt dla XP SP1 OEM piszą tak:

"19. DOWÓD POSIADANIA LICENCJI PRZEZ
UŻYTKOWNIKA. Jeśli Licencjobiorca nabył
OPROGRAMOWANIE na urządzeniu, dysku kompaktowym
lub innym nośniku, posiadanie licencji i autentyczność kopii
OPROGRAMOWANIA określa oryginalna etykieta
Certyfikatu Autentyczności "Dowód Licencji". Aby etykieta
była ważna, musi być przymocowana do KOMPUTERA lub
występować na opakowaniu OPROGRAMOWANIA. Jeśli
Licencjobiorca otrzymał etykietę oddzielnie, jest ona
nieważna. Aby udowodnić posiadanie licencji na używanie
OPROGRAMOWANIA, Licencjobiorca powinien zachować
etykietę na KOMPUTERZE lub opakowaniu."

A więc naklejanie nalepek na obudowie komputera nie jest wymagane,
można ją nakleić także na opakowaniu produktu. Nie ma też obowiązku
posiadania oryginalnej płytki instalacyjnej. Nalepka wystarcza za
dowód legalności.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/