telefon startuje komputer

Autor: Robert Kolebuk <kolebukr_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 13:37:28 MET DST

Witam!

Odkąd kupiłem nowy modem (Pentagram hex) obserwuję dziwne zachowanie
komputera. Kiedy jest wyłączony (ale nie wyłączony z sieci przyciskiem power
off), to włącza się samoczynnie, kiedy ktoś do mnie dzwoni. Linie idzie do
komputera, przechodzi przez niego, a potem leci do telefonu. Czy to normalne
zachowanie przy takim podłączeniu? Oczywiście mogę wyłączać kompa z sieci,
ale ten problem mnie nurtuje. No i jeśli zapomnę, to potem nie chcę, żeby
komputer chodził bez sensu przez cały dzień, kiedy mnie nie ma, tylko
dlatego, że ktoś chciał do mnie zadzwonić...

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Robert