Re: Uszkodzony procek - co o tym myślicie.

Autor: Brisk <mjastrzab_at_tlen.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 23:33:25 MET DST

Użytkownik "LiT" napisał w wiadomości
> Witam.
> Kupiłem procek na eBay. Według opisu był OK, biło się o niego 20 osób, ale
> po włożeniu do płyty po prostu nic nie działa. Nie piszczy, nie bootuje...
> Totalna martwota.
> Przed włożeniem mi podpadł, bo ma uszkodzony rdzeń. Niewiele ale jednak.
> Wygląda jak na zdjęciu.
> http://i6.photobucket.com/albums/y232/Ted47/Processor.jpg
> Pod paznokciem można wyczuć jak gdyby rysę (pęknięcie?) - widać to też na
> zdjęciu.
> Zapakowany był bardzo dobrze, więc nie było szans na uszkodzenie w czasie
> [...]

Witam!
Mialem to samo i w tym samym miejscu (chodzi o eBay). Kupilem procek, ktory
sprzedawca opisal, ze dziala i byl sprawdzany. Bilo sie o niego kilkanascie
osob. Dostalem procesor z ...bulką od spodu (przegrzanie) i oczywiscie
martwy. Napisalem do wlasciciela ale wykrecal sie, ze byl sprawny a potem,
ze moze jak zakladal gdzies u siebie to sam uszkodzil... Napisalem do eBay
to jedyne co mi zaproponowali to zebym sam sie kontaktowal z wlascicielem...
Niestety nic nie osiagnalem w tej materii, bo facet sie wyparl. Sprawa jest
obiektywnie prosta - towar felerny, tylko eBay ma to w nosie bo oni za nic
nie odpowiadaja i w nosie maja ciebie i twoje problemy. Jak mi facet
przyslal to co mu odpowiedzieli na jego e-mail, w ktorym napisal, ze ja sie
domagam zwrotu forsy, to wlosy stanely mi deba. Paniusia z obslugi napisala,
zeby sie nie martwil, bo przecierz opisal towar!!! Szkoda tylko, ze nie
doczytala, ze napisal, ze procek jest sprawny. Prawdopodobnie nawet nie
zadala sobie trudu, zeby przeczytac dokladnie opis. eBay.pl to jedno wielkie
targowisko gdzie odbywa sie wiele oszustw za ktore eBay nie odpowiada,
wystarczy spojrzec na tamtejsze forum.... Oni w ogole nie weryfikuja danych
uczestnikow. Juz podziekowalem eBay.pl jak bardzo wielu ludzi. Zanim
zdecydujecie sie na uzywanie eBay.pl - poczytajcie forum!

Pozdrawiam,
Brisk