Centrino/sonoma kontra CeleronM

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 08:49:51 MET DST

Witam!

        W związku z brakiem możliwości zakupu fajnego małego laptopa MSI z
prockiem P730 i technologią Sonoma pozostaje mi podobny model, ale z
CeleronemM 1,3.
        Jaka bedzie różnica w użytkowaniu? Dużo krócej na baterii przy
porównywalnym biurowo-internetowym zastosowaniu?
        Różnica w komforcie pracy jeśli by się robiło na obydwu to samo, czyli;
-arkusz excela, przeglądarka WWW i słuchanie mp3 równocześnie

Obydwa miałby by po 512RAM i jeden byłby to CeleronM 1,3 a drugi P730

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,