Obudowa ModeCom Power 2000 - warto?

Autor: Adrian Wójcik <outremer_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 00:36:35 MET DST

Terve,
przeglądałem ostatnio allegro i znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=61023977

Niedługo przymierzam się do zmiany komputera i będę pewnie potrzebował
nowej, bardziej przestronnej obudowy. Obecnie mam prostą midi-tower
Codegena, trochę węższą i niższą od tej - 175mm szerokości i 400
wysokości. Jest sens zmieniać?

--
Perwersja & Czułość,
A.