Re: jaki tuner TV??

Autor: Byru <byru_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 19:29:48 MET DST

> Wpadła mi w ręce taka oferta :
> może ktoś miał to ustrojstwo w rękach i napisze jak się spisywało..., no i
> pytanie jak to będzie działało z prockiem 800 MHz i 256 ramu?

Mam oferowany na aukcji tuner tv i moge conieco o nim napisac.
1. Dolaczone oprogramowanie jest do kitu, dziala koszmarnie wolno nawet na
szybkim zestawie komp.
Radze od razu zainstalowac program ChrisTV - chyba najlepszy program jaki
udalo mi sie znalezc do obslugi tunerka. Nie sprawia klopotow, jest szybki i
latwy w obsludze. Oczywiscie korzystajac z ChrisTV nie bedziemy mogli uzyc
dolaczonego do tunera pilota zdal. sterowania ale to mala wada.
2. Jakosc odbieranego sygnalu jest bardzo dobra. Tuner odbiera stacje w
pelnych rozdzielczosciach PAL : 768x576
Opcje konfiguracyjne Chrisa oraz dostepne filtry potrafia zoptymalizowac
wyswietlany obraz.
3. Do tunera podlaczylem tania antene pokojowa firny thomson. Z wlaczonym
wzmaczniaczem sygnalu obraz jest czysty i wyrazny. Podlaczalem tuner takze
do zew. anteny i bylo tak samo, wiec zostalem przy pokojowej.
4. O ile nie bedziesz uzywal tego beznadziejnie napisanego oprogramowania
referencyjnego, to tuner powinien spokojnie dzialac dobrze na twoim kompie -
o ile nie planujesz nagrywania audycji :))

Pozdrawiam
Byru