Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: katamos <katamosimisia_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 13:17:12 MET DST

> Pewnie masz Hyniksy z serii DT, które już nie chodą tak świetnie jak stare
> BT (moje Hyniksy D43 BT z podpisu w dualu przechodzą czysto memtest na
> 275MHz 3-4-4-8-1T@2.8V, a jakby je jeszcze trochę dowoltować to by było
> ponad 280 MHz). Proponuję ustawić timingi na 3-4-4-8 1T i pewnie będą
> chodziły na ~250 MHz. Proponuję też nieco podbić napięcie do 2.8V (dalej
> już raczej nie ma sensu w DT).

moje sa z serii D43 AA, jednostronne moduly 512Mb (masz z Chin czy z Korei)?
Tak jak pisalem moje chodza tylko do 228MHz.
Co do timingow to poprobuje ale mam tych opcji wiecej w biosie no i
zastanawiam sie czy wieksze timingi nie zjedza calego przyrostu z
czestotliwosci?
napiecie moge podbic tylko do 2,7 co juz uczynilem jednak bez zadnej
poprawy, wieszaja sie tak samo przy 299MHz na 2,5V ina 2,7V.
No chyba ze ja jeszcze cos zle robie.