Re: Restarty komputera cdn.

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 23:38:59 MET DST

> Pisalem ostanio o restarcie kompa. Wiec wyjolem wszystkie karty ktore byly
> [lan, muzyka itp.] zostawilem grafike - odinstalowalem wszystkie sterowniki w
> trybie awaryjnym - uruchamiam w normlanym [win 98] i restart po pojawieniu sie
> pulpitu.
> No dobra instaluje win xp. Formatuje dysk - system dogrywa sobie pliki -
> restartuje sie system i pojawia sie 1 ekran windowsa i restart i tak wkolko -
> instalator nie potrafi sie uruchmic ... Wkladam inna karte graficzna i to
samo.
> [...]

windows nie lubi zmian sprzetu - ja taki efekt mialem jak chialem zminic plyte
glowna oraz jak zminilem karte graficzna .

1. wloz inna karte graficzna -- taka ktora lubi win xp .
sforatuj dysk ( najlepiej pod dosem ) .
2. zainstaluj win xp .
3. zrob punk prywracania sytemu oraz kopie bezpieczenstwa robo sie podczas
tego zabiego specialan dyskietke ratunkowa .

4. wloz dysk instalacyjny do cd -- uruchom instaltora i wybierz opcjie
naprawa systemu . jak komp sie zresetuje to wylacz zailanie i ..

5..... wloz druga karte graficzna ( jak mozesz nie wycigaj pierwszej -- jak
to karta na pci to moze cos takiego wyjsc ) .

6. przeprowad zinstalacji do konca .