Re: Pilnie poszukuję dobrego serwisu komputerowego w Wawie

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 00:30:58 MET DST

> Gdyby pierwszy zasilacz (tagan) "zjarał mi inne części" to drugi zasilacz
> (thermatake) wogóle by nie wystartował oraz nie zasilałby płyty głównej
> (czego nie robił pierwszy zasilacz).

Niekoniecznie. Za pierwszym razem spalil sie zasilacz i cos jeszcze.
Zmieniles zasilacz (i tenze dziala podahac napiecie) a teraz pozostaje
kwestia wyszukania tego "cos jeszcze"(a moze byc tego duzo - wiem z
autopsji, szczesciem nie mojego kompa).
Tak jak niejaki "W" napisal moze bys spalone prawie wszystko a rownie dobrze
moze ulegl wykasowaniu ukladzik z biosem tylko.
Niestety z dobrym serwisem, ktory rozpozna sprawe profesjonalnie i
zminimalizuje koszty naprawy wymieniajac niezbedne tylko czesci moze byc
bardzo ciezko.

::f::