Re: jaki najlepszy czyt najekonomiczniejszy sprzet wielofunkcyjny do biura?

Autor: Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 23:22:52 MET DST

Użytkownik "lukaszi" <lukaszsobieraj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:13ab.00000002.4301d454@newsgate.onet.pl...
> Czesc, moglby mi ktos polecic tani i dobry, ekonomiczny sprzet
> wielofunkcyjny do
> biura??? wazne zeby byl solidny i niezawodny oraz zeby eksploatacja byla
> tania... wiadmo jak to jest z tymi tuszami. mam HP PSC 1315 jest strasznie
> glosny...

Wszstko zalezy do czego używasz i jak dużo to masz zamiar
exploatować- Ja drukuje około 300 -400 stron mies. i kupiłm HP 3030
(placówka publiczna)
Idealnie kseruje, super drukuje, wysyłam faxy, i jak trzeba
to skanuje.
 Po roku musiałme napełnic toner za 90zł-
 JEstem zadowolny....
Jakby miał coś wybrać znów to były to 3030....
Jest to sprzet laserow7y wiec nie jest najtańszy, ale jeżeli szukasz cos
w tej cenie na długi czas to warto pomyśleć niż pakować sie w tanie
beznadzijee użądzenia "wielofunkcyune"