tagan380 - wylaczanie wentylatora w sleepmode

Autor: Marek <marasekUSUN_at_qwe.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 17:06:54 MET DST

Witam,

Poprzedniego posta wyslalem w niedziele, ruch na grupie byl nieduzy,
wiec pozwalam sobie na powtorne zadanie pytania -- licze na jakas wskazowke.

Mam komp na zasilaczu tagan-380. Gdy przechodze w tryb uspienia
wentylator zasilacza nie przerywa pracy. Czy to normalne, czy moze nie
podlaczylem ktoregos kabelka od zasilacza (prawde mowiac wiele mi
zostalo niepodlaczonych, ale chyba wszystkie sprawdzilem do czego i
okazaly sie niepotrzebne w moim zestawie). W laptopie stan uspienia jest
bezglosny, a tutaj mam nieprzerwany szmer wentylatora...

Tak, wiem - moge sie zahibernowac, tego rozwiazania uzywalem dotychczas,
ale z pewnych wzgledow bede potrzebowal normalnego sleep mode.

Aha - plyta glowna Asus A7V600, w biosie jedyna zwiazana opcja to chyba
'allow suspend to ram' - enabled.

Bede wdzieczny za pomoc,
Marek