Re: Czym schłodzić Athlona64? Do znawców O/C

Autor: kabuli <kabolos_09_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 15:10:17 MET DST

> prędkością obrotową jeśli się nie mylę ...
> Plus ma chyba 200obr więcej (głośniejszy->wydajniejszy)

no wlasnie porownaj dane z opisow pod linkami ktore podalem lub nawet na
Allegro. Oba sa z miedzi maja rozne wymiary i ten pozornie wiekszy ma o
okolo 100g mniejsza wage, dziwne prawda?

> i się podłączę : jaki wiatraczek wybrać na AMD64 3000+ venice tak by na
> NIEPODKRĘCONYM było cicho i w miarę wydajnie ?

ja sie ustawilem na tego najwiekszego Pentagrama 120Cu tylko nie wiem czy
brac ta wersje Plus czy zwykla. jak czytam porady to kilka osob radzi wziac
cos mniejszego ale za to chlodzacego na innowacyjnej zasadzie.