AGPx4

Autor: Marek <sq2dpm_at_Wytnij_To_wp.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:38:09 MET DST

Witam czytających :)
Mam płytę główną DCS P3APA na chipsecie Via, która powinna obsługiwać AGPx4
i tak też jest włączone w Biosie
Zainstalowałem kartę Nvidia GeForce 4 MX440 AGPx8 i nie mogę wymusić na
niej trybu AGPx4 jaki obsługuje płyta
Karta we właściwościach pokazuje tryb magistrali AGPx2

jest także zainstalowany service pack do płyt z chipsetem Via
próbowałem używać programu GeTune 1.0.0.5 w celu wymuszenie trybu AGPx4 ale
bez skótku
dodam jeszcze że sterowniki do karty graficznej są w wersji 77.72 ściągnięte
ze strony nVidii
system operacyjny to Windows XP

Czy ktoś ma może jakiś pomysł na to aby wymusićtryb AGPx4???????
Wdzięczny będę za wszelkie sugestie

pozdrawiam Marek