Re: RAM a szybkosc Windowsa

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 10:21:03 MET DST

Veti napisał(a):
> Mam pytanie, czy jak dokupie kosc RAM'u to Windows XP bedzie sie uruchamial
> szybciej ? Niedawno kupilem laptopa i mam na razie tylko 256 MB. Rozwazam
> zakup kolejnego 256 MB. Bo zainstalowaniu kilkunastu programow windows
> uruchamia sie calkiem dlugo.
> Czy warto dokupic i czy to cos pomoze ?

Dokupienie RAMu to najtańszy sposób na przyspieszenie komputera.
Dorzucając dodatkowy moduł 256 MB odczujesz różnicę, zwłaszcza jeżeli
pracujesz z wieloma aplikacjami jednocześnie.
Dodatkowa rada: poszukaj jakiegoś serwisu dotyczącego tweakowania
Windowsa i skorzystaj z zawartych tam rad. To także przyspieszy pracę
komputera.
Pozdrawiam po wakacjach :)

--
Proximus