Re: zasilacz Tagan i p³yta Asus - po³±czenie na p³ycie

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 13:46:53 MET DST

U¿ytkownik "SilverDreamer" <silverdreamer@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ddpj1n$kgs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> na p³ycie w Asus A8N-Sli mam miejsce (3 bolcowe) na power fan. Lecz z
> zasilacza nie mam takiego kabelka, który mo¿na by tam pod³±czyæ.
>
> Jak to zrobiæ?
> Jakie zalety ma wykorzystanie pwr fan?

O ile siê nie mylê, to z³±cze na PWR FAN jest takie samo jak na CPU FAN czy
AGP FAN (wielko¶æ,napiêcia,kolejno¶æ styków). Czyli mozna ich zamiennie
u¿ytkowaæ. Np. znajomy wymienia³ niedawno wentyl na karcie graficznej, kupi³
fana 3-bolcowego (nie pasowa³ do karty bo ta mia³a starego typu,ma³e,
2-bolcowe), a ¿e nie mia³ na p³ycie AGP FAN, to pod³±czy³ w³a¶nie do PWR
FAN. Wszystko dzia³a O.K.