Re: Zestaw + pare pytan

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 12:06:47 MET DST

Jolly Roger napisał(a):
> Prawie OK, chociaż pamięci można wziąć tańsze (twinmos, kingston)

Pomysle nad tym :)

  i radzę
> dołożyć do lepszej grafiki GF6600 z pasywnym chłodzeniem (cna 420zł a cisza
> jest bezcenna).

Ten Radek tak naprawde tez ma pasywne chlodzenie. Byc moze bym kupil ta
grafe, ale naprawde mam watpliwosci czy warto - jak ktos na tym
komputerze zagra raz na 3 miesiace to bedzie dobrze.

Druga rzecz, to taką, że nie kupuj procesora w wersji BOX,
> ale w wersji OEM i dokup do tego wentyl Arctic Freezer 64 - będzie taniej,
> wydajniej i ciszej.

Gdyby nie gwarancja to bym sie nawet nie zastanawial i kupil OEM. Wiem,
ze procesory rzadko sie psuja, ale jednak cos mnie korci zeby kupic
BOX'a. Mimo wszystko jeszcze na tym pomysle.

> Jeżeli chcesz mieć porty SATA2, to warto.

raczej malo mnie to interesuje :) Jest w ogole jakas widoczna roznica
miedzy SATAI a SATAII? Bo tak sobie mysle ze raczej nie wielka

> nie ma żadnej różnicy - sprawdzałem.

Pochwalisz sie jak sprawdzales? :)

> A ile masz na to kasy? Dla ekonomicznych zestawów pozostaje obudowa Modecom
> bez zasilacza a do tego Chieftec 360-202DF (razem 270zł)

Szczerze mowiac to nie tak wiele. Chcialem kupic obudowe + zasilacz za
ok 200 zl (moge lekko przekroczyc ta kwote). Myslalem wlasnie o obudowie
Modecom z zasialaczem Modecom 350W. Dodatkowo obawiam sie troche, ze
beda problemy z zakupem obudowy bez zasilacza, ale moze sie myle? Jakby
tego bylo malo to komputer mam kupic w miescie, w ktorym zawitam po raz
pierwszy (Kielce - sorry za off topic, ale zna ktos jakies dobre sklepy
na terenie tego miasta?)

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl/