Re: chorujÄ™ na myszkÄ™ lub

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 09:23:18 MET DST

Dnia Sun, 14 Aug 2005 23:28:40 -0400, dzieciol napisał(a):

> Bezprzewodowa powiadasz? A wiesz, ze wtedy, kiedy najpilniej
> potrzeba dostepu do kompa, baterie w myszce sa wyczerpane?
> To nie zart, to swiete prawo przekory!!

To prawda - takie bajery są bardzo pradożerne jak na swoje gabaryty -
trzeba od razu kupić ładowarkę i komplet niebylejakich akumulatorków.
A po drugie w zależności od tego w jaki sposób komunikują sie ze sobą
odbiornik i mysz (klawiatura) musza sie bardziej lub mniej widzieć :|
. Nie wiem jak to wyglÄ…da w najnowszych wypuskach , ale w starszych
konstrukcjach było co najmniej irytujace

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.