Re: Wentyle do obudowy

Autor: lg <grymas2_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 17:15:50 MET DST

Darek wrote:

> Witam szanownych grupowiczów
> Mam pytanie mianowicie potzrebuję zakupić kilka wentyli do obudowy
> Chiefteca LBX 03 BBB o wymiarach 92x92 i 120x120
> pozytałem trochę i sam nie wiem co wybrać
> wentyle w sumie powinny być ciche i co najważniejsze muszą dać się pścić
> na 5V (moj zasilacz na lini zasilającej wentyle zaczyna od 5 V)
> moze ktoś wie jakiego producenta wybrać
> dzieki za pomoc pozdrawiam
> Darek
Witam
tu masz test 120-ek:
http://www.mod-planet.com/index.php?module=subjects&func=viewpage&pageid=86
Ja w tej budzie mam 1x120:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_67&products_id=762
i 2x92 (jeden z prawej dmucha na dyski, drugi z lewej dmucha na k.grafiki):
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=30_66&products_id=601
Oba startuja przy 5V. Pod 120 warto załozyć to:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=45&products_id=396
Obudowa wygłuszona matami akasy. Na procka załozony radiator:
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=103_78_79&products_id=487
bez wiatraka.
A teraz temperatury: w obudowie-21-22C,dyski-30C, procesorna luzie-38-40C w
stresie 50-52C.
Pozdrawiam