Re: NEC 991SB pytanie/problem

Autor: kQR <_at_idea.net.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 17:39:36 MET DST

AmAdeuz napisał(a):
> witam
>
> Orientujecie sie moze co znacza takie objawy monitora (Nec 991SB): obraz w
> pewnych momentach zaczyna drzeć (?) gorna i dolna krawedz zaczyna sie zawijac i
> po pewnej chwili wszystko ustepuje i jest ok. i powiedzmy tak co
> kilka/kilkanascie minut zaczyna swirowac i wraca do normy. Pytam bo obecnie mi
> ta kolumbryna zalega i z jednej strony nie chce jej wyrzucac, ale z drugiej...
> czy jest sens lazic z tym gdzies po jakis serwisach? Wszystko poza tym jest ok.
> (geometria/kolory) tylko to drzenie i skakanie w pewnych momentach.

Mam ten monitor i tez mialem takie objawy. Poczatkowy tylko skakal... po
kilku miesiacach ignorowania zwijal sie do postaci poziomej kreski na
srodku kinesk. Zaczelo sie to dziac po ok. 1,5 roku dzialania. Odeslalem
na gwarancji i po tygodniu przyslali mi go. W opisie naprawy podali, ze
padla zbieżność. Po naprawie od miesiaca (odpukac) jest ok. Czy czasami
nie dzialasz na zbyt wysokim odswieżaniu?

--
      __//
     /.__.\