Re: APC SmartUPS 420 i wyłączenie alarmu

Autor: NoRek <tadekUSUN_TO_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 14:09:39 MET DST

tomek wrote:

> Jak dołaczyć ten alarm ? (nie potrzebna mi ciągle piszcząca informacja o
> tym, że na chwilę spadło troszkę napięcie).

W moim smarcie 600 jest z tylu dip switch ktory pozwala na opoznienie o
30 sekund sygnalu alarmu gdy ups dziala na bateriach, tylko ze moja
konstrukcja ma juz chyba z 12 lat :/, w nowszym modelu robi sie to na
100 programowo.Mi dziala to na tym
http://www.apcupsd.com/3.10.x-manual/Cables.html#6294 kablu
pierwszy od gory (Smart-Custom Cable for SmartUPSes)

--
__::NoRek::__
Pesymista widzi ciemny tunel.Optymista widzi światełko w tunelu.