Pamiec DDR 533MHz

Autor: Szczepan Majdański <majdan_at_fr.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 15:49:55 MET DST

mam plyte glowna ktora obsluguje pamiec o czestotliwosci do 400MHz; na
pokladzie mam 256MB tej ze pamieci;
zamierzam dokupic 512MB ale juz 533MHz; wiem ze zwolni ona do 400 czyli to
tej wolniejszej;
wybor moj pad na 533 poniewaz jest tansza niz 400; dlaczego tak jest?
[www.viacom.pl - sklep w mojej okolicy];
podobno plyty glowne pod athlon socket a nie obsluguja 533MHZ a jedynie
plyty pod pentium to potrafia;
za jakis czas zmienie plytke i wiem ze przydadza mi sie juz te ramy szybsze;
procka tez zmienie tylko caly czas sie zastanawiam nad wydajnoscia pomiedzy
athlon a pentium; komputer uzywam do pracy malo gram a zalezy mi na
stabilnosci i szybkosci
czy pamiec kingston najlepsza jest ?